Ook dit jaar heeft de Jota-Joti werkgroep weer een leuk programma voor jullie neergezet. Jullie hebben allemaal al een brief ontvangen met het programma en de draaitijden.

Bevers

De jongste speltak hebben een speciaal programma

Welpen & Scouts

Webcamspel: een drietal uitdagende spellen waarbij teams moeten samenwerken en alleen middels webcams kunnen communiceren.
Zendamateur: door middel van een echte radiozender gaan we proberen contact te leggen met scouting groepen aan de andere kant van het land, of misschien nog veel verder.
Speurtocht: een spel waarbij deelnemers moeten communiceren via een radiozender om het juiste antwoord door te geven in de hoop dat ze uiteindelijk het raadsel weten te ontrafelen.
Chatten: Communiceren via een computer met andere scouts uit de hele wereld.

Explorers

Chatten: In het Welpen lokaal staan ruim voldoende PC’s om met mede scouts te kunnen chatten.
Gamen: We hebben op de PC’s in het Welpen lokaal ook een aantal netwerk games staan. Alle spellen kun je tegen elkaar spelen.
ExploJAS: Dit is een gloed nieuw onderdeel speciaal voor de RSA. Jullie gaan in teams vragen beatntwoorden en opdrachten uitvoeren. Een uitdagend spel waarbij ongeveer 8 teams tegen elkaar strijden!

Pivo's & Stam